خبرگزاری کار ایران

وزیر جنگ رژیم صهیوینستی:

هیچ محدودیتی برای استفاده از زور در غزه قائل نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۷۰۴

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برای سربازان اسرائیلی هیچ محدودیتی برای استفاده از از زور در غزه وجود ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از وای نت، «یو آو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که هیچ محدودیتی برای سربازان این رژیم در غزه برای استفاده از زور وجود ندارد.

گالانت در در جلسه کمیته روابط خارجی و امنیت در حضور اعضای کنست روند پیشرفت‌ نیروهای ارتش اسرائیل علیه حماس و تخریب زیرساخت‌های این جنبش در شهر غزه را بررسی و اهداف جنگ را تبیین کرد. 

وی مدعی شد: «سیستم امنیتی بر دو چیز رکن اصلی پیروزی در جنگ و بازگرداندن گروگان‌ها به خانه‌هایشان متمرکز است». 

 گالانت در ادامه ادعاهای خود افزود: «انتظار می‌رود که روزهای جنگ طولانی شود و در نهایت سه هدف اصلی محقق شود مبنی بر اینکه حماس به عنوان یک چارچوب نظامی و دولتی در غزه وجود پایان خواهد یافت، هیچ تهدید امنیتی از سوی غزه برای اسرائیلی ها وجود نخواهد داشت و ارتش اسرائیل آزادی عمل کامل بدون محدودیت در استفاده از زور خواهد داشت». 

وی گفت: «ما در بحبوحه جنگ هستیم، اولین پیامی که می‌خواهم در اینجا بگویم این است که ما به حمایت و اتحاد و مشارکت شما بین همه اقشار اسرائیل نیاز داریم. ما در میدان شاهد نتایج هستیم». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز