خبرگزاری کار ایران

پولیتیکو گزارش داد:

نگرانی دولت بایدن درباره آگاهی جامعه جهانی از جنایت‌های اسرائیل در نوار غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۷۴۵

دولت آمریکا نگران تاثیر حضور خبرنگاران در سرزمین‌های اشغالی بر آرای عمومی درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پولیتیکو، دولت آمریکا نگران تاثیر حضور خبرنگاران در سرزمین‌های اشغالی بر آرای عمومی درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی است. 

پولیتیکو گزارش داد که در دولت ‌آمریکا‌ این نگرانی وجود دارد که آتش‌بس در غزه منجر به ورود خبرنگاران به نوار غزه شود که می‌تواند افکار عمومی را علیه اسرائیل معطوف کند.

این وب‌سایت به نقل از برخی مقامات دولت آمریکا نوشت که توافق مبادله اسرا تا کنون روشن‌ترین نشانه موفقیت‌آمیز بودن استراتژی دولت در قبال جنگ بین اسرائیل و حماس است.

سه مقام دولت ایالات متحده گفتند: «هیچ دوره مشخصی برای پیروزی وجود ندارد، زیرا حماس حدود 200 اسیر در اختیار دارد.»

یک مقام ارشد دولت با اشاره به اینکه «احساس نمی‌شود که آتش‌بس فعلی به آتش‌بس طولانی‌تری تبدیل شود‌»، فاش کرد که «نگرانی‌هایی در دولت در مورد پیامدهای ناخواسته آتش‌بس وجود دارد که به خبرنگاران اجازه دسترسی گسترده‌تر به غزه و غزه را می‌دهد.»

وی افزود: «این فرصتی است برای خبرنگاران تا ‌ویرانی در نوار غزه را آشکار کنند و از این طریق آرای عمومی علیه اسرائیل برانگیخته شود.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز