خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۷۴۸

درخواست ارتش اسرائیل از سازمان بهداشت جهانی برای تخلیه ۲ انبار خود در غزه، شهادت ۳ خبرنگار دیگر در حملات رژیم صهیونیستی به غزه، آوارگی بیش از ۸۰ درصد جمعیت غزه از زمان آغاز درگیری‌ها از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل متحد (آنروا) اعلام کرد که تقریباً یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر، معادل بیش از ۸۰ درصد از کل جمعیت غزه، از زمان آغاز جنگ بین حماس و اسرائیل آواره شده‌اند.

- در ادامه حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه سه خبرنگار دیگر به شهادت رسیدند.

 

- سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که ارتش اسرائیل به این نهاد اعلام کرده است که تجهیزات پزشکی را از دو انبار خود در جنوب غزه خارج کند، زیرا عملیات زمینی آنها را نابود خواهد کرد.

- مقام ارشد بشردوستانه سازمان ملل متحد گفت که نوار غزه به طور پیوسته به وضعیت آخرالزمانی نزدیک‌تر می‌شود.

 

- دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.

 

- دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد بامداد امروز -سه‌شنبه- به وقت محلی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تنها ۱۰۰ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه و ۶۹ هزار لیتر سوخت از طریق گذرگاه مرزی رفح وارد غزه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز