خبرگزاری کار ایران

نبیه بری:

اسرائیل به لبنان حمله کند، گرفتار خشم الهی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۶۸۹

رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد که اگر اسرائیل به کشورش حمله کند خشم خدا بر این رژیم نازل خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «نبیه بری»، رئیس پارلمان لبنان با تاکید بر اینکه لبنان قصدی برای گسترش جنگ ندارد، گفت: «اگر اسرائیل علیه لبنان جنگی را آغاز کند، خشم خداوند بر آن نازل خواهد شد».

بری تاکید کرد: «جنبش امل طرف جنگ نیست و من شخصا برای جلوگیری از گسترش جنگ تلاش می‌کنم، بین ما و حزب‌الله درباره حفظ قوانین تعامل وجود دارد و حزب الله از ابتدای جنگ تا کنون در عملیات خود علیه دشمن از قواعد درگیری خارج نشده است». 

وی تاکید کرد که بر عکس، این اسرائیل است که هر روز  با گسترش دایره جنگ و هدف قرار دادن غیرنظامیان، قوانین جنگ را نقض می‌کند.

بری افزود: «ما قصدی برای گسترش جنگ نداریم، اما اگر اسرائیل شروع به جنگ کرده و به لبنان تجاوز کند، موضوع فرق می‌کند و ما با آن مقابله می‌کنیم و خشم خداوند بر آن نازل خواهد شد». 

وی تاکید کرد:‌«اسرائیل در این جنگ مرتکب جنایت عصر شد، جنایتی بی نهایت وحشیانه و کشتارهای هولناکی که تاکنون حتی فراتر از سطح تصور  بوده و موجب کشته شدن  بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ کودک و بیش از ۵ هزار زن شده است. آنها حتی از اسباب بازی بچه‌ها هم انتقام گرفتند». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز