خبرگزاری کار ایران

یک نظرسنجی نشان داد:

نارضایتی بیش از نیمی از آمریکایی‌ها از وضعیت خود در دوره بایدن

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۳۲۱

نتایج یک نظرسنجی نشان داد که بیش از نیمی از رای‌دهندگان آمریکایی وضعیت خود را در سایه دولت کنونی بدتر می‌دانند.

به گزارش ایلنا به نقل از هیل، یک نظرسنجی جدید نشان داد که بیش از نیمی از رای‌دهندگان آمریکایی احساس می کنند وضعیت آنها در دوران ریاست جمهوری «جو بایدن» بدتر شده است.

نظرسنجی انجام‌شده توسط دانشگاه هاروارد نشان داد که ۵۵ درصد از شرکت‌کنندگان شامل ۸۵ درصد از جمهوری‌خواهان، ۶۲ درصد از مستقل ها و ۲۱ درصد از دموکرات‌ها معتقد هستند در دوران ریاست جمهوری بایدن وضعیت شخصی آنها بدتر شده است.

طبق این نظرسنجی همچنین ۴۵ درصد از رای‌دهندگان شامل ۷۹ درصد دموکرات‌ها، ۳۸ درصد از مستقل‌ها و ۱۵ درصد از جمهوری‌خواهان اعلام کرده‌اند که شخصا در دوره بایدن وضعیت بهتری داشته‌اند. 

۶۱ درصد از شرکت‌کنندگان شامل ۹۰ درصد از جمهوری‌خواهان، ۵۹ درصد از افراد مستقل و ۳۳ درصد از دموکرات‌ها در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شخصا در دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا وضعیت بهتری داشتند یا بدتر گفتند که وضعیت بهتری در این دوره داشتند. 

۳۹ درصد باقی‌مانده شامل ۶۷ درصد دموکرات‌ها، ۴۱ درصد رای‌دهندگان مستقل و ۱۰ درصد از جمهوری‌خواهان نیز در پاسخ به این پرسش گزینه بدتر را انتخاب کردند. 

این در حالی است که انتخابات عمومی سال ۲۰۲۴ شبیه مسابقه بین بایدن و ترامپ است.

این نظرسنجی نشان داد که میزان محبوبیت بایدن از زمان برگزاری یک نظرسنجی مشابه در ماه گذشته چندین درصد کاهش یافته است و از ۴۵ درصد در ماه نوامبر به ۴۳ درصد در ماه دسامبر کاهش یافته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز