خبرگزاری کار ایران

اسماعیل هنیه:

ترور شهید العاروری نقض تمامیت ارضی لبنان بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۸۲۰

رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت معاون رئیس دفتر سیاسی این جنبش را به ملت فلسطین، امت اسلامی و عربی و آزادگان جهان تسلیت گفت و این اقدام را نقض تمامیت ارضی لبنان خواند.

به گزارش ایلنا، «اسماعیل هنیه» رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی این جنبش را به ملت فلسطین، امت اسلامی و عربی و آزادگان جهان تسلیت گفت و این اقدام را نقض تمامیت ارضی لبنان خواند. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هنیه همچنین شهادت «سمیر فندی» و «عزام الاقرع» دو فرمانده قسامی را تسلیت گفت.

وی گفت:« عملیات ترور شهید صالح العاروری وحشی‌گری رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین در هر مکانی را ثابت کرد».

رهبر حماس خاطر نشان کرد که ترور شهید العاروری و دیگر برادرانش در جنبش حماس یک اقدام کاملا تروریستی و نقض تمامیت ارضی لبنان است.

اسماعیل هنیه بیان کرد که دشمن صهیونیستی قادر نخواهد بود عزم و اراده ملت فلسطین و مقاومت را درهم شکند.

وی افزود: «خون العاروری و برادرانش با خون هزاران نفر از فرزندان ملت فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری و خارج در نبرد قدس و الاقصی آمیخته شد».

هنیه تاکید کرد: «شیخ صالح العاروری و برادرانش پس از یک زندگی پر از ایثار، جهاد، مقاومت و کار در راه فلسطین و در راس آن قدس و مسجد مبارک الاقصی، به شهادت رسیدند و به بالاترین آرزوهای خود در این مسیر سخت و دشوار رسیدند. آنها مردان نیرومندی را تربیت کردند که پرچم را پس از آن‌ها حمل می‌کنند و این راه را به یاری خداوند برای دفاع از ملت، سرزمین و مقدسات ما تا آزادسازی و بازگشت ادامه می‌دهند».

وی تصریح کرد: «جنبشی که رهبران و بنیانگذاران آن در راه عزت ملت فلسطین به شهادت می‌رسند، هرگز شکست نخواهد خورد و این ترورها بر قدرت، صلابت و عزم آن می‌افزاید».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز