خبرگزاری کار ایران

تحریک خانواده‌های اسرای اسرائیلی به تظاهرات علیه نتانیاهو توسط رئیس سابق موساد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۷۹۴

رئیس سابق موساد در پیامی خانواده‌های اسرای اسرائیلی را به تظاهرات علیه دولت این رژیم تحریک کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «یوسی کوهن»، رئیس سابق سرویس جاسوسی موساد در پیامی  متضاد با پیامی که «سارا نتانیاهو»، همسر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیوینستی منتشر کرد، از خانواده‌های اسرای اسرائیلی حاضر در نوار غزه خواست به تظاهرات برای اعمال فشار بر دولت ادامه دهند. 

کانال ۱۲ اسرائیل فاش کرد که کوهن، رئیس سابق موساد، پیام‌های دیگری را به اعضای خانواده اسرا منتقل می‌کند، تقریبا هر هفته از طریق برنامه زوم تماس می‌گیرد و از نزدیک آنها را همراهی می‌کند.

در این گزارش آمده است که وی خطاب به این خانواده‌ها در آخرین تماس هفته گذشته از طریق زوم گفت: «به تظاهرات خود در مقابل کابینه و دولت ادامه دهید، باید برای بازگرداندن افراد ربوده شده فشار وارد شود».

طبق این گزارش، این موضوع نشان دهنده ناامیدی بزرگ خانواده‌هاست که می گویند از ترس عدم بازگشت اسرا از دولت انتقاد کنند و احساس می‌کنند که دولت هر آنچه در توان دارد، برای آزادی این افراد انجام نمی‌دهد . آنها از اینکه بازگشت اسرا در اولویت دولت نیست، عصبی هستند.

سه شنبه گذشته نتانیاهو و همسرش با خانواده‌های اسرای اسرائیلی دیدار کردند و در پایان این دیدار سارا نتانیاهو تظاهرات علیه دولت را به نفع حماس توصیف کرد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز