خبرگزاری کار ایران

تشکیلات خودگردان:

آمریکا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۷۷۳

سخنگوی تشکیلات خودگردان از آمریکا خواست که کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

به گزارش ایلنا به نقل ازخبرگزاری فلسطین، «نبیل ابوردینه»، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به اظهارات «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مخالفت با تشکیل کشور فلسطین از امریکا خواست تا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد و صرفا درباره راهکار دو کشوری صحبت نکند.

ابوردینه گفت: «آمریکا موظف است کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد و صرفا به راهکار دو کشوری بسنده نکند. اکنون زمان مناسبی برای این کار است».

وی افزود: «دولت اسرائیل به صلح و ثبات اهمیتی نمی‌دهد و هنوز هم از اعتراف به این حقیقت که بدون تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ صلح محقق نمی‌شود، خودداری می‌کند».

ابوردینه تاکید کرد: «قطعنامه‌های شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل و همچنین اجماع بین المللی، کشور فلسطین را به جایگاه عضوی ناظر در سازمان ملل رساند و پرچم این کشور  در کنار کشورهای جهان که به رسمیت شناخته بودند، برافراشته شد». 

وی افزود: «ملت فلسطین از حقوق مشروع خود و همچنین از قدس و مقدسات خود و تشکیل کشور فلسطین هر اندازه هم که زمان ببرد، کوتاه نخواهد آمد». 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز