خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۱۷

تجمع حامیان فلسطین در برابر کاروان خودروهای بایدن، تغییر مسیر دو کشتی با پرچم آمریکا در پی حمله موشکی انصارالله و هشدار سازمان صلیب سرخ بین‌المللی درباره فروپاشی پزشکی در نوار غزه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) طی بیانیه‌ای از حمله موشکی انصارالله یمن به دو کشتی با پرچم این کشور و تغییر مسیر این کشتی‌ها در پی این حمله که با موشک بالستیک ضدکشتی انجام شد، خبر داد.

- مدیر آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (انروا) گفت که عملیات نظامی اسرائیل در خان یونس، بزرگ‌ترین بیمارستان عملیاتی در جنوب غزه را تعطیل خواهد کرد.

- حامیان فلسطین هم‌زمان با خروج رئیس‌جمهوری آمریکا از یک رویداد سیاسی، در برابر کاروان خودروهای وی تجمع کرده و شعارهای اعتراضی سر دادند.

 

- کمیته بین‌المللی صلیب سرخ امروز -پنجشنبه- با صدور هشداری جدی، اعلام کرد که غزه با تعطیلی کامل پزشکی مواجه است مگر اینکه اقدام‌هایی فوری برای حفاظت از خدمات ضروری انجام شود.

- هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس گفت که چنانچه ایران خواستار کاهش تنش در منطقه است، باید حمایت از «گروه‌های نیابتی» خود را متوقف کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز