خبرگزاری کار ایران

مقام سابق صهیونیست:

نتانیاهو برای بقای سیاسی مانور می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۳۲۰

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی نخست‌وزیر این رژیم را به مانور سیاسی بدون اهمیت به سرنوشت اسرای اسرائیلی متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «موشه یعلون»، وزیر جنگ  سابق رژیم صهیونیستی امروز -سه‌شنبه- با انتقاد تند از «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم وی را به مانور دادن برای بقای سیاسی بدون توجه به سرنوشت اسرای اسرائیلی  در نوار غزه متهم کرد. 

وی گفت: «من نمی‌بینم که نتانیاهو به سرعت به موضوع تکمیل توافق مبادله اسرا پایان دهد.»

یعلون نسبت به عدم تسلیم نتانیاهو در برابر «ایتمار بن گویر» و «بزالل اسموتریچ»، وزرای راس افراطی انتقاد و ابراز نگرانی کرد که اگر نخست وزیر تصمیم برخلاف میل این دو وزیر اتخاذ کند، آنها ائتلاف حاکم را از بین ببرند.

وی افزود: «نتانیاهو می خواهد همچنان با تهدیدهای این دو وزیر برای برچیدن دولت و ائتلاف مقابله کند. درباره اسرا نیز  آنها ترجیح می‌دهند که این اسرا را قربانی کنند». 

یعلون توضیح داد: «نتانیاهو برای بقای سیاسی تقلب می کند. این رهبری نیست بلکه چسبیدن به قدرت است. متاسفانه او تسلیم چیزی شده است که من آن را مانند دم تکان دادن سگ برای این دو وزیر می‌دانم».

وی همچنین از امتناع نتانیاهو از صحبت دراره آینده غزه پس از جنگ به شدت انتقاد کرد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز