خبرگزاری کار ایران

عمران الزعبی:

توافق‌های کنفرانس ژنو۲ به همه پرسی گذاشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۶۳

نتایج و توافق‌هایی که در کنفرانس بین المللی ژنو۲ به دست می‌آید پس از تایید در همه پرسی عمومی پذیرفته می‌شود.

«عمران الزغبی» وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد که هر گونه توافق و نتیجه‌ای در کنفرانس بین‌المللی ژنو۲ حاصل شود، به همه پرسی عمومی گذاشته می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، الزعبی گفت که هیئت مذاکره کننده سوریه در کنفرانس بین‌المللی ژنو۲ این اختیار را دارد که همه مسائل و موضوع‌ها را مورد بحثو بررسی قرار دهد.

وی افزود که نتایج و توافق‌هایی که در کنفرانس بین المللی ژنو۲ به دست می‌آید پس از تایید در همه پرسی عمومی پذیرفته می‌شود.

وزیر اطلاع رسانی سوریه تصریح کرد که دمشق بر فرایند سیاسی و روند سیاسی برای حل بحران این کشور اصرار دارد.

الزعبی در ادامه گفت راه حل سیاسی برای بحران سوریه پیچیده، دشوار و نیازمند زمان است و هیئت مذاکره کننده سوریه تمام تلاش خود را برای رسیدن به این راه حل صرف می‌کند.

وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد که منافع ملی سوریه همچنان رویکرد هیئت مذاکره کننده را مشخص می‌کند.

بنا بر این گزارش، دور دوم مذاکرات ژنو۲ میان دولت و مخالفان سوریه با میانجیگری «اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه فردا - دوشنبه - از سر گرفته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز