خبرگزاری کار ایران

یک نظرسنجی نشان داد:

برتری ترامپ در برابر بایدن برای مدیریت بحران اوکراین و فلسطین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸۲۸

طبق نتایج یک نظرسنجی، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در برخود با پرونده‌های اوکراین و فلسطین از جانشین کنونی خود بهتر عمل خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، نظر سنجی انجام شده از سوی شبکه ای‌بی‌سی نیوز نشان داده است که  ۳۵ درصد از آمریکایی‌ها «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین را برای حل بحران اوکراین و درگیری اسرائیل و حماس بهتر از «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا می‌دانند. 

 بایدن در مقایسه با ترامپ ۲۷ درصد آرا را در این نظرسنجی کسب کرده است. 

در عین حال، ۳۶ درصد از شرکت کنندگان بر این باورهستند که ترامپ وضعیت اوکراین را بهتر اداره می‌کرد، در حالی که این رقم برای بایدن ۳۳ درصد است.

در همین راستا، ۳۳ درصد از رای دهندگان معتقد هستند که هیچ یک از نامزدها یعنی بایدن و ترامپ در موضوع درگیری فلسطین و اسرائیل عملکرد خوبی نخواهند داشت و ۲۸ درصد نیز چنین اعتقادی را درباره وضعیت اوکراین دارند. 

این نظرسنجی طی روزهای ۹ تا ۱۰ فوریه با شرکت ۵۲۸ بزرگسال آمریکایی انجام شد.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر ۲۰۲۴، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ترامپ بیشترین شانس را برای نامزدی حزب جمهوری خواه دارد و انتظار می‌رود بایدن برای کرسی کاخ سفید با او رقابت کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز