خبرگزاری کار ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

تصمیمی برای فرستادن فلسطینی‌ها به مصر در قالب تخلیه رفح نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۲۹۵

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم هیچ تصمیمی برای فرستادن فلسطینی‌ها به مصر به عنوان بخشی از تخلیه رفح ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم هیچ تصمیمی برای فرستادن فلسطینی‌ها به مصر به عنوان بخشی از تخلیه رفح ندارد.

گالانت در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت که ما به توافق صلح خود با مصر که سنگ‌بنای ثبات در منطقه و همچنین شریک مهمی است، احترام می‌گذاریم.

اظهارات گالانت در حالی مطرح میشود که گزارش‌هایی مبنی بر ایجاد یک منطقه حائل به وسعت چندین مایل در امتداد مرز مصر با غزه به عنوان بخشی از یک طرح اضطراری در صورت ورود تعداد زیادی از آوارگان فلسطینی به مصر منتشر شده است. 

مقام‌های رژیم صهیونیستی گفتهاند که ارتش این رژیم در حال کار روی یک طرح دقیق برای تخلیه غیرنظامیان از رفح قبل از حمله برنامه‌ریزی شده به آنجا است، اما آنها هنوز جزئیاتی از این طرح را به اشتراک نگذاشته‌اند.

گالانت هیچ جزئیاتی در مورد تخلیه احتمالی رفح ارائه نکرد، اما مدعی شد که این رژیم «به طور کامل در حال برنامه‌ریزی عملیات آینده در رفح که یک پایگاه مهم حماس به شمار می‌رود»، است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز