خبرگزاری کار ایران

تظاهرات کنندگان یمنی خواستار سرنگونی دولت موقت شدند

کد خبر : ۱۴۴۹۵۰

تظاهرکنندگان یمنی خواستار سرنگونی دولت موقت، تشکیل دولت تکنوکرات و نیز خارج شدن از وابستگی به تصمیم‌های منطقه‌ای و بین المللی شدند.

هزاران یمنی با برگزاری تظاهرات بزرگی در صنعا خواستار سرنگونی دولت موقت این کشور شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از الحیات، هزاران شهروند یمنی امروز - سه شنبه - به مناسب سومین سالروز انقلاب علیه «علی عبدالله صالح» رئیس جمهوری سابق این کشور در ۱۱ فوریه سال ۲۰۱۱ تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در تظاهرات خواستار سرنگونی دولت موقت این کشور که با طرح کشورهای حوزه خلیج فارس روی کار آمد، شدند.

تظاهرات امروز از میدان «التغییر» در نزدیکی دانشگاه «صنعا» آغاز شد و به سمت خیابان «الزبیری» در مرکز صنعا به حرکت در آمد.

شرکت کنندگان در تظاهرات امروز با خود پارچه نوشته‌هایی داشتند که در آنها خواستار سرنگونی دولت موقت و تشکیل دولت تکنوکرات و نیز خارج شدن از وابستگی به تصمیم‌های منطقه‌ای و بین المللی شدند.

در همین حال، خیابان‌های اصلی صنعا شاهد حضور گسترده نیروهای ضد شورش، زره پوش، خودروهای آب پاش و نیروهای امنیتی ویژه بود.

بنا بر این گزارش، دولت موقت یمن که متشکل از ۳۴ وزیر است به نخست وزیری «محمد سالم باسندوه» و به موجب طرح کشورهای حوزه خلیج فارس در ۲۳ نوامبر گذشته تشکیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز