خبرگزاری کار ایران

فیصل المقداد:

مذاکرات امروز بی‌فایده بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۸۴

مخالفان از بررسی مساله تروریسم سر باز می‌زنند و این به معنای آن است که دولت آمریکا در مساله مبارزه با ترویسم جدی نیست.

«فیصل المقداد» معاون وزیر خارجه سوریه گفت که دومین روز از مذاکرات دولت و مخالفان سوری در ژنو بی‌نتیجه و بی‌فایده بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، المقداد در کنفرانسی خبری پس از پایان دومین روز از مذاکرات میان مخالفان و دولت سوریه در ژنو گفت که هیئت مذاکره کننده دمشق همچنان به مذاکرات در ژنو ادامه می‌دهد و در نشست‌ها نیز شرکت می‌کند، تا بتواند به راه حلی برای بحران سوریه برسد.

وی افزود که نشست امروز - سه شنبه - بی فایده بود زیرا مخالفان اصرار می‌کردند که در سوریه تروریسم وجود ندارد و نمی‌خواهند مساله تروریسم را مورد بحثو بررسی قرار دهند، گویی در سوریه دولت این کشور با گروه‌های تروریستی نظیر «داعش» و «جبهه النصره» مقابله نمی‌کند!

معاون وزیر خارجه سوریه تصریح کرد که خونریزی در سوریه باید متوقف شود و این باید برای هر سوری اولویت داشته باشد و باید به مردم سوریه فرصت داد که در صلح و آرامش زندگی کنند.

المقداد در این کنفرانس خبری آمادگی هیئت مذاکره کننده دولت سوریه را برای بررسی همه مسائل و بندهای ژنو ۱ اعلام کرد.

وی تاکید کرد که هیئت مذاکره کننده مخالفان بر وقت کشی اصرار دارد و این آمریکا است که این هیئت را هدایت می‌کند.

معاون وزیر خارجه سوریه در ادامه گفت که مخالفان از بررسی مساله تروریسم سر باز می‌زنند و این به معنای آن است که دولت آمریکا در مساله مبارزه با ترویسم جدی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز