خبرگزاری کار ایران

بلومبرگ: شرکت‌های خارجی بازسازی زیرساخت‌ها را در اوکراین آغاز کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۹۴۸

بلومبرگ از آغاز بازسازی زیر‌ساخت‌ها در اوکراین توسط شرکت‌های خارجی خبر داد.

به گزارش ایلنا، بلومبرگ روز گذشته -شنبه- گزارش داد که شرکت‌هایی از اتریش، آلمان، دانمارک و ترکیه کار بر روی بازسازی زیرساخت‌های اوکراین را آغاز کرده‌اند.

بلومبرگ نوشت که دولت‌ها، مدیران اجرایی و سرمایه‌گذاران در انتظار روند بازسازی هستند که بانک سرمایه‌گذاری اروپا ارزش آن را بیش از یک تریلیون دلار از محل سرمایه دولتی و خصوصی تخمین می‌زند و با تعدیل تورم، این رقم بیش از پنج برابر طرح مارشال ایالات متحده است که به احیای صنعتی اروپا را پس از شکست آلمان در جنگ جهانی دوم کمک کرد.

طبق گزارش بلومبرگ، شرکت‌های ترکیه در حال بازسازی پل‌ها و جاده‌ها و ارائه ژنراتورهای برق و مراکز پزشکی سیار هستند به این امید که با شروع رقابت برای قراردادهای بزرگ، امتیازی کسب کنند. به گفته مقام‌های ترکیه، پیمانکاران ترک ۷۰ پروژه را در اوکراین با ارزش کل حدود یک میلیارد دلار طی دو سال انجام داده‌اند.

شرکت‌های آلمانی و اتریشی نیز در حال بازسازی زیرساخت‌ها و تأسیسات دفاعی هستند. همچنین دانمارک ۱۳۰ میلیون دلار برای بازسازی مرکز کشتی سازی در «نیکولایف» در جنوب اوکراین اختصاص داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز