خبرگزاری کار ایران

دختر صدام به گروه تروریستی داعش پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۳۴

دختر صدام تصریح کرد که پس از دیدار موفقیت آمیز خود از عربستان، قطر و امارات به مراکش و تونس می‌رود تا به گفته خود زنان به اصطلاح مجاهد را برای حمایت از داعش در عراق گردآوری کند.

«رغد» دختر بزرگ صدام دیکتاتور معدوم عراق به گروه تروریستی «داعش» پیوست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی النخیل، رغد با معرفی کردن خود به عنوان سخنگوی حزب ممنوع بعثعراق از نقش عربستان، امارات و قطر در حمایت از داعش تقدیر کرد.

وی افزود که دیداری موفقیت‌آمیز از عربستان داشته و در این دیدار با عربستانی‌ها بر سر مقابله با حملات ارتش عراق به حزب بعثو داعش به توافق رسیده است.

دختر صدام تصریح کرد که پس از دیدار موفقیت‌آمیز خود از عربستان، قطر و امارات به مراکش و تونس می‌رود تا به گفته خود زنان به اصطلاح مجاهد را برای حمایت از داعش در عراق گردآوری کند.

رغد همچنین گفت که به پادشاهان، شاهزادگان و شیوخ کشورهای حوزه خلیج فارس وعده داده است که به عنوان نخستین زن مجاهد برای کمک به داعش وارد صحرای الانبار می‌شود.

دختر صدام تاکید کرد که به رغم مخالفت پزشک خانوادگی‌ و تاثیر سوء سفر به عراق بر سلامتی‌ وی، به این کشور می‌رود و حاضر است برای بازگرداندن قدرت به خانواده‌اش همه چیز خود را فدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز