خبرگزاری کار ایران

اخضر ابراهیمی:

مذاکرات میان مخالفان و دولت سوریه در ژنو پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۴۹

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت که بر سر دستورالعمل دور سوم مذاکرات میان دولت و مخالفان توافق حاصل شد اما زمان برگزاری آن را مشخص نکرد.

«اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه پایان مذاکرات میان دولت و مخالفان سوری در ژنو را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، ابراهیمی در پایان دور دوم مذاکرات میان دولت و مخالفان سوری در ژنو در کنفرانسی خبری گفت که دور دوم مذاکرات میان طرف‌های سوری بسیار دشوار بود.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه افزود که بر سر دستورالعمل دور سوم مذاکرات میان دولت و مخالفان توافق حاصل شد اما زمان برگزاری آن را مشخص نکرد.

ابراهیمی تصریح کرد که دستورالعمل دور سوم مذاکرات همانند دور دوم، توقف خشونت‌ها و مبارزه با تروریسم، تشکیل دولت انتقالی، حفظ نهادهای ملی و آشتی ملی و گفت‌و‌گوی ملی است.

وی تاکید کرد که در مذاکرات ژنو هیئت مذاکره کننده دولت بر مبارزه با تروریسم و مخالفان بر تشکیل دولت انتقالی اصرار کردند.

ابراهیمی در ادامه از مردم سوریه به علت بی‌نتیجه ماندن مذاکرات عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری کرد که طرف‌های سوری بیشتر فکر کنند و با آمادگی بیشتری برای عملی کردن بیانیه ژنو۱ به ژنو بازگردند.

ابراهیمی امروز به مدت ۳۰ دقیقه با هیئت‌های مذاکره کننده دولت و مخالفان سوری در ژنو نشست برگزار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز