خبرگزاری کار ایران

تکرار مواضع بی‌اساس گروه ۷:

در صورت ادامه همکاری نظامی تهران و مسکو، آماده اقدام هماهنگ علیه ایران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۰۰۹

گروه هفت طی بیانیه‌ای با تکرار برخی ادعاهای تکذیب‌شده از ایران خواست ارائه موشک‌های بالستیک به روسیه را متوقف کند و هشدار داد که «در صورت ادامه همکاری نظامی تهران با مسکو، گروه هفت آماده اقدام هماهنگ علیه ایران است».

به گزارش ایلنا، گروه هفت طی بیانیه‌ای با تکرار برخی ادعاهای تکذیب‌شده از ایران خواست ارائه موشک‌های بالستیک به روسیه را متوقف کند و هشدار داد که «در صورت ادامه همکاری نظامی تهران با مسکو، گروه هفت آماده اقدام هماهنگ علیه ایران است».

در بیانیه‌ آمده است: «چنانچه ایران به انتقال موشک‌های بالستیک یا فناوری‌های مرتبط به روسیه ادامه دهد، گروه هفت آماده پاسخگویی سریع و هماهنگ از جمله اقدام‌های جدید و مهم علیه ایران است».

به گزارش رادیو اروپای آزاد، گروه هفت با اشاره به برخی گزارش‌های ادعایی تکذیب‌شده همچنین اعلام کرد: «به شدت نگران گزارش‌هایی هستیم مبنی براین که ایران در حال بررسی انتقال موشک‌های بالستیک و فناوری مرتبط است. از ایران می‌خواهیم از این اقدام خودداری کند، چرا که این امر باعث تشدید بی‌ثباتی در منطقه شده و نشان دهنده افزایش اساسی حمایت مادی تهران از جنگ روسیه در اوکراین است.»

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که ایران بارها ارائه پهپاد و موشک به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را تکذیب‌ کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • یک ایرانی

    ما کشورودولت ومردمی مستقل هستیم وهیچ کس
    حق دخالت وتعیین تکلیف برای ما ندارد،پس فضولی موقوف@!!@.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز