خبرگزاری کار ایران

حمله رژیم صهیونیستی به خیمه آوارگان در حیاط بیمارستان شهدای الاقصی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۰۵۱

رژیم صهیونیستی خیمه آوارگان در حیاط بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلاح در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد که منجر به شهادت و زخمی شدن غیرنظامیان و خبرنگاران شد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، رژیم صهیونیستی خیمه آوارگان در حیاط بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلاح در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد که منجر به شهادت و زخمی شدن غیرنظامیان و خبرنگاران شد.

دفتر رسانه دولتی در نوار غزه اعلام کرد: «ارتش اشغالگر اسرائیل با بمباران چند خیمه خبرنگاران و آوارگان در داخل دیوارهای بیمارستان شهدای الاقصی در استان مرکزی و در اوج تردد بیماران، قتل عام جدیدی را مرتکب شد. مجروح و آواره که منجر به شهادت تعدادی شهید و مجروح شد.»

این دفتر «این قتل عام جدید را که توسط اشغالگران در حوزه بیمارستانی که خدمات پزشکی و بهداشتی به آوارگان و شهروندان ارائه می‌دهد» محکوم کرد و از کلیه سازمان‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و محلی مرتبط با امور بهداشتی و پزشکی خواست تا این جنایت وحشیانه را محکوم کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • یک مسلمان

    آقای اردوغان کجایی؟؟،رژیم صهیونیستی چادرمهاجران فلسطینی را هم بمباران کرد،دیگربس است دورویی ونفاق،!کلیّه ی روابطت را بااربابت وباصهیونیستها قطع واعلام کن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز