خبرگزاری کار ایران

موسس آشپزخانه جهانی:

اسرائیل امدادگران بین المللی را به عمد هدف قرار داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۹۳

موسس آشپزخانه مرکزی جهانی تاکید کرد که اسرائیل امدادگران بین المللی را به عمد هدف قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «خوزه آندرس»، سرآشپز مشهور و موسس خیریه آشپرخانه مرکزی جهانی روز گذشته –چهارشنبه- گفت که حمله اسرائیل که منجر به کشته شدن هفت تن از کارکنان این سازمان در غزه شد، از روی عمد بوده است. 

وی افزود که این سازمان در تماس آشکار با ارتش اسرائیل است و آنها از تحرکات کارکنان آن آگاه بوده اند.

آندرس ادامه داد: «این یک اتفاق از روی بدشانسی نبوده است تا بگوییم متأسفانه ما بمب را در جای اشتباهی انداختیم. حتی اگر با آنها (ارتش اسرائیل) هماهنگ نبودیم، هیچ کشور دموکراتیک و یا ارتشی نمی تواند غیرنظامیان و امدادگران حوزه انسانی را هدف قرار دهد».

وی با بیان اینکه کاروان کمک مورد بیش از سه حمله قرار گرفت، افزود که قرار بود او همراه با تیمش در غزه باشد، اما به دلایل مختلف نتوانسته دوباره به غزه بازگردد.

آندرس تاکید کرد که ایالات متحده باید «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای توقف جنگ و برقراری آتش بس در غزه تحت فشار قرار دهد.

هفت تن از کارکنان این خیریه روز دوشنبه هدف حملات جنگنده های اسرائیل قرار گرفتند اما رژیم صهیونیستی مدعی شد که این حملات اشتباه و غیر عمد بوده است. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز