خبرگزاری کار ایران

تلفات درگیری‌های اوکراین به ۲۵ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۸

دولت اوکراین تاکید کرد که در درگیری میان نیروهای امنیتی و مخالفان در پایتخت این کشور، تا کنون ۲۵ نفر جان خود را از دست داده و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند که ۹ نیروی امنیتی و یک روزنامه‌نگار از جمله کشته‌شدگان هستند.

دولت اوکراین اعلام کرد که شمار کشته‌های درگیری مخالفان و نیروهای امنیتی در کی‌یف به ۲۵ نفر رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، دولت اوکراین تاکید کرد که در درگیری میان نیروهای امنیتی و مخالفان در پایتخت این کشور، تا کنون ۲۵ نفر جان خود را از دست داده و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

دولت اوکراین تصریح کرد که ۹ نیروی امنیتی و یک روزنامه‌نگار از جمله کشته‌شدگان هستند.

در همین حال، «ویکتور یانووکویچ» رئیس‌جمهوری اوکراین در سخنانی در تلویزیون این کشور برخی از رهبران مخالفان را به عبور از خط قرمز متهم کرد.

یانوکوویچ گفت که رهبران مخالفان باید از «رادیکال‌ها» فاصله بگیرند، در غیر این‌صورت با آن‌ها با «زبان دیگری سخن خواهد گفت».

ویکتور یانووکویچ برخی رهبران مخالفان را متهم کرد که هواداران خود را تشویق کرده‌اند به تظاهرات در میدان اصلی شهر کی‌یف سلاح بیاورند.

رئیس جمهوری اوکراین افزود که به رهبران مخالفان گفته است که باید به تجمعات پایان دهند و سرنوشت کشور تنها از طریق انتخابات روشن خواهد شد.

پلیس ضد شورش تلاش می‌کند میدان اصلی شهر را از معترضان خالی کند. هم‌زمان، معترضان در برخی شهرهای غرب اوکراین به ساختمان‌های دولتی و مقرهای پلیس حمله کرده‌اند.

«ویتالی کلیچکو» و «آرسنی یِتسینوک» که برای گفت‌وگو با ویکتوریانووکویچ رفته بودند، می‌گویند که به نتیجه‌ای نرسیدند.

«جوبایدن» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با رئیس‌جمهوری اوکراین خواستار خویشتن‌داری و توقف خشونت‌ها شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز