خبرگزاری کار ایران

نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آزادی گروگان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۴۰۶

یک مقام صهیونیست که خواست نامش فاش نشود، از برگزاری نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای گفت‌وگو درباره مذاکرات مربوط به آزادی گروگان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن پست، یک مقام صهیونیست که خواست نامش فاش نشود، از برگزاری نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای گفت‌وگو درباره مذاکرات مربوط به آزادی گروگان‌ها خبر داد.

بر اساس این گزارش، این نشست پیش از حمله برنامه‌ریزی‌شده رژیم صهیونیستی به رفح برگزار شده است. 

به گفته این مقام صهیونیست، پس از مذاکرات کابینه جنگ، یک هیأت مصری روز جمعه به سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد تا درباره «هماهنگی امنیتی» گفت‌وگو کند.

مذاکرات با میانجیگری مقام‌های قطری، مصری و آمریکایی برای دستیابی به توافقی بین اسرائیل و حماس که می‌تواند شامل آتش‌بس موقت غزه و آزادی گروگان‌ها باشد، تا کنون ناکام مانده است.

واشنگتن پست گزارش داد که دولت آمریکا تلاش کرده است تا مذاکرات متوقف شده را آغاز کند. «ویلیام جی برنز» رئیس سیا، بین پاریس، قاهره، قطر و تل آویو در رفت و آمده بود و میانجیها و مذاکره‌کنندگان بارها در سال جاری میلادی با یکدیگر دیدار کرده‌اند.

توافقی که در ماه نوامبر حاصل شد، شامل آزادی گروگان‌های اسرائیلی و اتباع خارجی تحت اسارت حماس طی یک توقف موقت در درگیری‌ها در ازای آزادی اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز