خبرگزاری کار ایران

عمران الزعبی:

اخضر ابراهیمی در امور داخلی سوریه دخالت نکند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۲۵

ابراهیمی به دلیل بالا رفتن سن‌اش فراموش کرده است که وی میانجیگر بین‌المللی در مذاکرات میان دولت مشروع و قانونی سوریه با مخالفان است.

«عمران الزعبی» وزیر اطلاع‌رسانی سوریه به شدت از سخنان «اخضر ابرهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل درباره انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، الزعبی تاکید کرد که سخنان ابراهیمی مبنی بر این‌که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به احتمال زیاد باعثانتخاب «بشار اسد» برای یک دوره دیگر می‌شود و این امر مخالفان را برای ادامه مذاکرات صلح با دولت دلسرد می‌کند، به منزله این است که وی پا را از چارچوب مسئولیت‌هایش به عنوان میانجی‌گر بین‌المللی فرا‌تر گذاشته است.

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه افزود که ابراهیمی به دلیل بالا رفتن سنش فراموش کرده است که وی میانجی‌گر بین‌المللی در مذاکرات میان دولت مشروع و قانونی سوریه با مخالفان است.

وی تصریح کرد که اگر ابراهیمی قصد دارد میانجی‌گر بماند و اگر بخواهد مذاکرات ژنو به موفقیت برسد باید بیانیه ژنو را بار دیگر مطالعه کرده و به نقش خود به عنوان میانجی‌گر احترام بگذارد.

الزعبی در ادامه با تاکید بر این‌که ابراهیمی حق ندارد سیاست‌های آمریکا را در سوریه به اجرا بگذارد، گفت که تصمیم به برگزاری انتخابات را دولت سوریه اتخاذ می‌کند و هیچ کس نمی‌تواند اقدام‌های قانونی را در کشور متوقف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز