خبرگزاری کار ایران

یک وزیر اسرائیلی وارد مسجد مبارک الاقصی شد

کد خبر : ۱۵۴۱۱۳

وزیر مسکن و شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی به همراه یک خاخام صهیونیست برای دقایقی وارد صحن‌های مسجد الاقصی شد و پس از آن از طریق دروازه «السلسله» از آن خارج شد.

وزیر مسکن و شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی صبح امروز – یکشنبه - تحت تدابیر شدید امنیتی نظامیان صهیونیستی و عناصر یگان ویژه وارد صحن‌های مسجد مبارک الاقصی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، موسسه اوقاف و آثار باستانی الاقصی اعلام کرد که «اوری آریئل»به همراه یک خاخام صهیونیستی برای دقایقی وارد صحن‌های مسجد الاقصی شد و پس از آن از طریق دروازه «السلسله» از آن خارج شد.

در همین راستا، نظامیان رژیم صهیونیستی به یک طلبه علوم دینی در داخل مسجد الاقصی حمله کرده و وی را بازداشت کردند.

عناصر صهیونیستی در عین حال، شدت محاصره مسجد الاقصی را کاهش داده و زنان فلسطینی با استفاده از این مساله وارد مسجد الاقصی شده و در داخل آن راهپیمایی کردند.

این در حالی است که موسسه الاقصی صبح امروز نسبت به استقرار ده‌ها نفر از نظامیان صهیونیستی در اطراف مسجد الاقصی و حمله آن‌ها به نمازگزاران فلسطینی با استفاده از بمب‌های صوتی هشدار داده بود.

این موسسه همچنین به نقل از شاهدان عینی اعلام کرده بود که یکی از نمازگزاران فلسطینی در اثر اصابت گلوله مشقی به ناحیه سر زخمی شده و برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های قدس اشغالی منتقل شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز