خبرگزاری کار ایران

حمله هوایی اسرائیل به سوریه ۸ کشته و زخمی بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۲۵

چنین رخدادهایی برای افزایش تنش و تکرار اقدامات تجاوزکارانه باعثمی‌شود که امنیت منطقه و ثبات آن به خطر بیفتد.

فرماندهی کل ارتش سوریه اعلام کرد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه یک نفر کشته و ۷ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه‌ای تاکید کرد که بعد از ظهر روز گذشته - سه شنبه - ارتش اسرائیل نزدیکی روستای «سحیتا» را با توپخانه، تانگ و موشک‌های ضد زره پوش هدف حمله قرار داد که در اثر آن خسارت‌های مادی وارد آمد.

در این بیانیه آمده است که بامداد امروز نیز هواپیماهای دشمن صهیونیستی مراکز نظامی «کوم الویسیه»، «نبع الفوار» و «سعسع» در نزدیکی شهر «القنیطره» را بمباران کردند که در اثر آن یک نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

در بیانیه فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تاکید شده است که این تجاوز‌ها همزمان با حمله تعداد زیادی از تروریست‌ها از سمت اردن به زندان مرکزی شهر «درعا» صورت گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است که تجاوز جدید اسرائیل به خاک سوریه تلاش برای انحراف افکار عمومی از پیروزهای پی در پی ارتش سوریه به ویژه پیروزی در شهر یبرود و ضربه سنگین به تروریست‌ها و حامیان آن‌ها و در راس آن‌ها رژیم صهیونیستی است و نیز تلاش برای روحیه دادن به باندهای تروریستی است که زیر ضربات سنگین ارتش سوریه در حال متلاشی شدن هستند.

در پایان این بیانیه آمده است که فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه هشدار می‌دهد که چنین اقداماتی برای افزایش تنش و تکرار اقدامات تجاوزکارانه باعثمی‌شود که امنیت منطقه و ثبات آن به خطر افتاده و آن را در معرض هر گونه احتمالی قرار می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز