خبرگزاری کار ایران

هواداران مرسی در مخالفت با کاندیداتوری السیسی تظاهرات کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۰۹

نیروهای امنیتی در دو منطقه از قاهره به سمت تظاهرات هواداران مرسی گاز اشک آور شلیک کردند. نیروهای امنیتی مصر همچنین از بیم تظاهرات هواداران مرسی در مخالفت با کاندیداتوری السیسی، در برابر کاخ ریاست جمهوری، ورودی‌های قاهره و میدان «التحریر» مستقر شدند.

نیروهای امنیتی مصر به تظاهرات هواداران «محمد مرسی» رئیس جمهوری برکنار شده مصر در چند منطقه قاهره حمله کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از بوابه الشروق، نیرو‌های امنیتی مصر برای متفرق کردن ده‌ها تظاهرکننده هوادار مرسی در منطقه «المعادی» در قاهره از گاز اشک آور استفاده کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات شعارهایی علیه ارتش و پلیس مصر سر داده و مخالفت خود را با کاندیداتوری «عبدالفتاح السیسی» وزیر سابق دفاع مصر برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

بیش از ۲۰۰ نفر دیگر از هواداران مرسی در منطقه «المصر الجدیده» در قاهره نیز تظاهرات کردند.

این تظاهرات نیز با دخالت نیروهای امنیتی و شلیک گاز اشک آور مواجه شد.

در همین حال، نیروهای امنیتی مصر از بیم تظاهرات هواداران مرسی در مخالفت با کاندیداتوری السیسی، در برابر کاخ ریاست جمهوری، ورودی‌های قاهره و میدان «التحریر» مستقر شدند.

این در حالی است که تعدادی از هواداران السیسی برای نشان دادن خوشحالی خود از کاندیداتوری السیسی در میدان التحریر تجمع کردند.

هواداران مرسی اعلام کردند که امروز در شهرهای مختلف علیه کاندیداتوری السیسی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده مصر تظاهرات می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز