خبرگزاری کار ایران

نیروهای یگان ویژه اسرائیل به مسجدالاقصی حمله کردند

کد خبر : ۱۵۹۲۶۲

عناصر یگان ویژه رژیم صهیونیستی در جریان درگیری با نمازگزاران فلسطین و تلاش برای اخراج آن‌ها از مسجد الاقصی و اعمال محاصره نظامی شدید علیه نمازگزاران حاضر در مسجد جامع «قبله»، یک فلسطینی را زخمی کردند.

عناصر یگان ویژه رژیم صهیونیستی صبح امروز - یکشنبه - از طریق دروازه‌های «باب المغاربه» و «باب السلسله» وارد مسجد مبارک الاقصی شده و با استفاده از بمب‌های صوتی و گلوله‌های مشقی به نمازگزاران فلسطینی حمله کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع قدس اشغالی اعلام کردند که عناصر یگان ویژه رژیم صهیونیستی در جریان درگیری با نمازگزاران فلسطین و تلاش برای اخراج آن‌ها از مسجد الاقصی و اعمال محاصره نظامی شدید علیه نمازگزاران حاضر در مسجد جامع «قبله»، یک فلسطینی را زخمی کردند.

این نگهبان فلسطینی در اثر انفجار بمب گازی در نزدیکی صورتش زخمی شده و برای مداوا به درمانگاه مسجد الاقصی منتقل شد. نظامیان صهیونیستی همچنین یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

مدیر مسجد الاقصی در این‌باره گفت که بیش از ۵۰ نظامی صهیونیستی پس از ورود به این مسجد، اقدام به پرتاب بمب‌های صوتی و شلیک گلوله‌های مشقی به سمت نمازگزاران فلسطینی کردند و همچنین جوانان فلسطینی را در مسجد جامع قبله محاصره کرده و درهای آن را با زنجیر بستند.

شاهدان عینی نیز گزارش دادند که نظامیان صهیونیستی از صبح امروز عمدتا در نزدیکی باب المغاربه مستقر شده بودند و تحرکات نمازگزاران و متحصنین در مسجد الاقصی را زیر داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز