خبرگزاری کار ایران

مقام‌های واشنگتن:

پیش از نشست چهارجانبه درباره اوکراین تحریم جدیدی علیه روسیه اعمال نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۵۷

آمریکا تصمیم دارد مجازات‌های بیشتری علیه روس‌ها و اوکراینی‌هایی که از جدایی‌طلبان حامی روسیه هستند اعمال کند ولی این تدابیر فقط با هماهنگی اتحادیه اروپا اجرا خواهد شد چرا که ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا روابط مالی متفاوتی با روسیه دارند.

مقام‌های واشنگتن اعلام کردند که اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه را حداقل تا بعد از نشست چهارجانبه روسیه، اوکراین، اتحادیه اروپا و آمریکا که برای فردا - پنجشنبه - برنامه‌ریزی شده است، به تعویق می‌اندازند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، «جن ساکی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که تصمیم گرفته‌ایم اعلام هرگونه تحریمی را حداقل تا پنجشنبه به تعویق بیندازیم.

وی افزود که آمریکا تصمیم دارد مجازات‌های بیشتری علیه روس‌ها و اوکراینی‌هایی که از جدایی‌طلبان حامی روسیه هستند اعمال کند ولی این تدابیر فقط با هماهنگی اتحادیه اروپا اجرا خواهد شد چرا که ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا روابط مالی متفاوتی با روسیه دارند.

ساکی افزود که اگر روسیه شرق اوکراین را اشغال کند، این اقدام تاسف‌بار قطعا موجب بررسی جدی تحریم بخش‌های اقتصادی اصلی روسیه خواهد شد. وی گفت که حتی بدون مداخله نظامی روسیه در شرق اوکراین نیز ممکن است تحریم‌های شدیدتری علیه روسیه در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز