خبرگزاری کار ایران

نظامیان رژیم صهیونیستی کرانه باختری را محاصره کردند

کد خبر : ۱۶۱۲۲۲

منابع قدس اشغالی اعلام کردند که این اقدام رژیم صهیونیستی باعثشد که ده‌ها هزار نفر از کارگران، تجار و بیماران اجازه ورود به اراضی اشغالی سال ۴۸ را پیدا نکنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز – یکشنبه - به مناسبت فرا رسیدن عیدهای یهودی و به ویژه عید سایبان‌بندی کرانه باختری را به محاصره خود درآورده و از ورود فلسطینیان به اراضی اشغالی سال ۴۸ و قدس جلوگیری کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع قدس اشغالی اعلام کردند که این اقدام رژیم صهیونیستی باعثشد که ده‌ها هزار نفر از کارگران، تجار و بیماران اجازه ورود به اراضی اشغالی سال ۴۸ را پیدا نکنند.

این محاصره تا فردا ادامه خواهد داشت.

رژیم صهیونیستی هفته گذشته نیز به مناسبت فرا رسیدن اعیاد یهودی گذرگاه کرانه باختری را به مدت دو روز بسته بود.

از طرف دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی شنبه شب تمامی ورودی‌های روستای «مادما» در جنوب نابلس را محاصره کرده و مانع از ورود شهروندان فلسطینی به آن شدند.

به گزارش شاهدان عینی، نظامیان رژیم صهیونیستی سه ایست بازرسی به ترتیب در ورودی شرقی این روستا با شهرک بورین، در ورودی غربی با روستای عصیره قبلیه و ورودی شمالی آن با نابلس احداثکردند.

نظامیان صهیونیست مستقر در این ایست بازرسی‌ها به خودرو‌ها اجازه ورود و خروج نمی‌دادند و همین امر باعثترافیک شدید در پشت آن‌ها شده بود. سربازان ارتش اسرائیل حتی به شهروندان فلسطینی و آمبولانس‌ها نیز اجازه تردد نمی‌دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز