خبرگزاری کار ایران

آمریکا تعداد نیروهای اطلاعاتی خود در عراق را افزایش می‌دهد

کد خبر : ۱۶۲۶۵۶

دولت آمریکا برای کمک به بغداد به منظور رویارویی با خشونت‌های روزافزون و افراد مسلح تندرو، تعداد افسران اطلاعاتی خود در عراق را افزایش می‌دهد.

یک منبع در دولت آمریکا اعلام کرد که این کشور تعداد افسران اطلاعاتی خود را در عراق افزایش می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، این منبع گفت که دولت آمریکا برای کمک به بغداد به منظور رویارویی با خشونت‌های روزافزون و افراد مسلح تندرو، تعداد افسران اطلاعاتی خود در عراق را افزایش می‌دهد.

وی افزود که یک تیم بلندپایه از وزارت دفاع آمریکا در حال حاضر در عراق به سر می‌برد تا کمک‌های احتمالی به نیروهای عراقی را در جنگ علیه گروه‌های مسلح تندرو و از جمله گروه تروریستی «داعش» ارزیابی کند.

یک منبع دیگر در دولت آمریکا که خواست نامش فاش نشود نیز گفت که مسئولان بلندپایه آمریکایی هفته گذشته در واشنگتن نشستی را برای بررسی راه‌ها و شیوه‌های احتمالی رویارویی ناامنی روزافزون در عراق برگزار کردند.

در همین حال، برخی مسئولان آمریکایی گفتند که دولت آمریکا از ژانویه گذشته تا کنون فرایند تحویل تسلیحات به عراق را افزایش داده است و بیش ۱۰۰ موشک «هیلفایر»، تفنگ‌های «ام۴» و چندین پهپاد و ۱۴ میلیون فشنگ را به عراق تحویل داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز