خبرگزاری کار ایران

بشار الجعفری:

اسرائیل از گروه‌های مسلح در سوریه حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۵۴

اسرائیل با نقض قوانین بین‌المللی چندین بار برای حمایت از تروریست‌ها در سوریه دخالت نظامی کرده است.

«بشار الجعفری» نماینده دائمی سوریه در سازمان ملل گفت که رژیم صهیونیستی از گروه‌های مسلح در سوریه حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، الجعفری در سخنرانی خود در شورای امنیت درباره اوضاع خاورمیانه تاکید کرد که برخی از کشور‌ها تلاش می‌کنند تحولات سوریه را به گونه‌ای غیرواقعی نشان دهند که این خود نشان از نفاق‌شان دارد.

وی افزود که برخی از نمایندگان در سازمان ملل به صورتی تمسخرآمیز درباره حقوق ملت سوریه سخن می‌گویند در حالی که هیچ گونه اشاره‌ای به اشغال بلندی‌های جولان سوریه توسط اسرائیل نمی‌کنند.

الجعفری تصریح کرد که کمک‌ها و حمایت اسرائیل از گروه‌های تروریستی در بلندی‌های جولان اشغالی نقض توافق‌نامه جدایی میان نیروهای سوری و اسرائیلی و نقض قوانین بین‌المللی است؛ امری که باعثبه خطر افتادن جان نیروهای بین‌المللی می‌شود.

نماینده دائمی سوریه در سازمان ملل همچنین گفت که در منطقه جداکننده نیرو‌ها در جولان میان اسرائیل و گروه‌های مسلح هماهنگی کامل وجود دارد.

وی در سخنرانی خود فاش کرد که اسرائیل با نقض قوانین بین‌المللی چندین بار برای حمایت از تروریست‌ها در سوریه دخالت نظامی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز