خبرگزاری کار ایران

فرمانده ارتش تایلند:

گروه‌های سیاسی رقیب برای برون‌رفت از بحران مذاکره کند

کد خبر : ۱۶۹۴۹۳

فرمانده ارتش تایلند با تاکید بر این‌که گروه‌های سیاسی باید با مذاکره برای حل بحران جاری در کشور اقدام کنند، از تمامی طرف‌ها خواست قوانین نظامی که از امروز اعلام شده است را اجرا کنند.

فرمانده ارتش تایلند امروز – سه‌شنبه – خواستار گفت‌وگوی گروه‌های سیاسی رقیب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرمانده ارتش تایلند با تاکید بر این‌که گروه‌های سیاسی باید با مذاکره برای حل بحران جاری در کشور اقدام کنند، از تمامی طرف‌ها خواست قوانین نظامی که از امروز اعلام شده است را اجرا کنند.

وی تاکید کرد که ارتش برای استقرار صلح و آرامش بعد از چندین ماه ناآرامی وارد عمل شده است.

بر اساس این گزارش، ارتش تایلند امروز بعد از چندین ماه ناآرامی سیاسی در این کشور، حکومت نظامی اعلام کرد.

ارتش تایلند اعلام کرده است که هدف از اعلام حکومت نظامی بازگرداندن آرامش و صلح به کشور و عادی کردن اوضاع است نه کودتا.

سخنگوی ارتش تایلند این خبر ناگهانی را ساعت سه صبح از تلویزیون اعلام کرد. وی در عین حال افزوده است که سرپرست دولت همچنان بر سر کار خواهد ماند.

سرپرستی دولت تایلند در حال حاضر بر عهده وزیر بازرگانی این کشور است؛ چراکه دادگاه قانون اساسی تایلند هفتم ماه می(دو هفته پیش) نخست‌وزیر این کشور را به دلیل «نقض قانون اساسی» همراه پنج وزیر دیگر برکنار کرد.

بر اساس این گزارش، شهروندان تایلند طی ماه‌های گذشته با تاکید بر این‌که به اعقاد آن‌ها «تاکسین شیناواترا» نخست‌وزیر سابق همچنان پشت پرده قدرت در این کشور است، به خیابان‌ها آمده و خواستار کناره‌گیری دولت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز