خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله:

اگر حزب‌الله نبود داعش به بیروت می‌رسید

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۶۲

اگر حزب‌الله لبنان در زمان مناسب و با شیوه و عملکرد مناسب در سوریه دخالت نمی‌کرد، اکنون داعش در بیروت بود.

«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که اگر حزب‌الله نبود، گروه تروریستی داعش به بیروت می‌رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه السفیر، نصرالله در دیدار با فرماندهان نیروی «کشاف المهدی» گفت که اگر حزب‌الله لبنان در زمان مناسب و با شیوه و عملکرد مناسب در سوریه دخالت نمی‌کرد، اکنون داعش در بیروت بود.

دبیر کل حزب‌الله لبنان نسبت به اوضاع امنیتی داخلی این کشور ابراز رضایت کرد و گفت که رضایت وی از اوضاع امنیتی لبنان به معنای بازگشت صددرصدی اوضاع به حالت طبیعی نیست و باید همیشه در این زمینه جانب احتیاط را رعایت کرد.

وی با تقدیر از موضع‌گیری مرجعیت دینی در نجف در مقابله با داعش گفت که هدف از دعوت مرجعیت دینی از عراقی‌ها برای حمل سلاح و رویارویی با تروریست‌ها، حمایت از یک طایفه خاص نیست بلکه حمایت از همه عراقی‌ها است.

نصرالله در این دیدار نقش برخی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس و منطقه‌ای در حوادثعراق انتقاد کرده و گفت که این کشورها باید مطمئن باشند که جادو به جادوگر بر می‌گردد.

دبیر کل حزب الله همچنین تصریح کرد که زمان اجازه دادن به انهدام یا توهین به مقدسات دینی سر رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز