خبرگزاری کار ایران

مقام‌های ایساف:

ماموریت نیروهای جمهوری چک در افغانستان تا سال ۲۰۱۵ تمدید شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۷۱

رئیس ستاد ارتش جمهوری چک در یک مصاحبه مطبوعاتی گفته است که ژنرال جوزف دانفورد خواستار ادامه ماموریت نیروهای این کشور تا پایان عملیات نظامی ناتو در افغانستان در سال ۲۰۱۵ میلادی شده است.

ژنرال «جوزف دانفورد» فرمانده نیروهای ناتو در افغانستان خواستار ادامه ماموریت نیروهای جمهوری چک پس از پایان عملیات نظامی ناتو در افغانستان شد.

به گزارش ایلنا به نقل از آواپرس، «پیتر پاول» رئیس ستاد ارتش جمهوری چک در یک مصاحبه مطبوعاتی گفته است که ژنرال جوزف دانفورد خواستار ادامه ماموریت نیروهای این کشور تا پایان عملیات نظامی ناتو در افغانستان در سال ۲۰۱۵ میلادی شده است.

وی افزود که دانفورد با قدردانی از فعالیت‌های جمهوری چک از جمله مشاوران نیروی هوایی، واحدهای نیروهای حفاظت و کارکنان بخش پزشکی، خواستار ادامه حضور نیروهای این کشور پس از پایان عملیات‌ نظامی نیروهای ایساف و حمایت از نیروهای امنیتی افغان شده است.

پیتر پاول علاوه کرد که ارتش چک آماده ماموریت جدید خود در افغانستان مبنی بر فعالیت در یک بیمارستان آمریکایی، آموزش به نیروهای هوایی و محافظت از پایگاه نظامی بگرام است.

رئیس ستاد ارتش جمهوری چک تاکید کرد که حضور نیروهای خارجی در افغانستان پس از ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی، مشروط به امضای توافق‌نامه امنیتی میان کابل واشنگتن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز