خبرگزاری کار ایران

۸۴ تروریست داعش در حملات ارتش عراق کشته شدند

کد خبر : ۱۸۲۵۲۷

مشاور استاندار بابل گفت که هوایپماهای ارتش عراق با حمله به عناصر گروه تروریستی داعش در باغی در منطقه «العبد ویس» در نزدیکی شهر «جرف الصخر» واقع در ۴۵ کیلومتری شمال غرب شهر «الحله» ۶۰ نفر از آنها را کشتند.

در حمله هواپیماهای عراقی به مواضع گروه تروریستی داعش در استان «بابل» ۶۰ عضو این گروه کشته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از عراق القانون، «ثامر الخفاجی» مشاور استاندار بابل گفت که هوایپماهای ارتش عراق با حمله به عناصر گروه تروریستی داعش در باغی در منطقه «العبد ویس» در نزدیکی شهر «جرف الصخر» واقع در ۴۵ کیلومتری شمال غرب شهر «الحله» ۶۰ نفر از آنها را کشتند.

الخفاجی افزود که اکثر عناصر داعش که در این حمله کشته شدند، عربستانی و چچنی بودند.

وی افزود که در این حمله ۹ خودروی گروه تروریستی داعش با تمام تسلیحاتی که در آنها بود، منهدم شدند.

در همین حال، «قاسم عطا» سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق نیز تاکید کرد که نیروهای امنیتی ۲۴ عضو داعش از جمله «ابو نعمان السعودی» یکی از فرماندهان این گروه تروریستی را در الانبار کشتند.

عطا افزود که ۱۶ عضو داعش نیز در شهر «سامرا» بازداشت شدند.

وی در ادامه گفت که نیروهای عراقی همچنان در شهر تکریت پیشروی می‌کنند و دانشگاه تکریت نیز به طور کامل از عناصرداعش پاک‌سازی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز