خبرگزاری کار ایران

دیلما روسف:

شکست سنگین برزیل زمینه‌ساز از سرگیری تظاهرات اعتراضی نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۴۶

در هر حال پیروزی و شکست ماهیت فوتبال و بخشی جدایی‌ناپذیر از این ورزش است. یک تیم و یک ملت بزرگ باید توانایی این را داشته باشد که شکست‌ها و ناکامی‌ها را پشت سر بگذارد.

«دیلما روسف» رییس‌جمهوری برزیل تاکید کرد که به اعتقاد وی شکست سنگین تیم ملی فوتبال کشورش برابر آلمان٬ زمینه‌ساز از سرگیری تظاهرات اعتراضی در برزیل نخواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان٬ روسف گفت که برزیل مسابقات فوتبال را در امنیت٬ آرامش و شادی برگزار کرد و فکر نمی‌کنم شکست سنگین ما برابر آلمان٬ زمینه از سرگیری تظاهرات اعتراضی در کشور را فراهم کند.

وی افزود: «در هر حال پیروزی و شکست ماهیت فوتبال و بخشی جدایی‌ناپذیر از این ورزش است. یک تیم و یک ملت بزرگ باید توانایی این را داشته باشد که شکست‌ها و ناکامی‌ها را پشت سر بگذارد.»

روسف در عین حال گفت که حتی در کابوس‌هایش هم چنین شکست سنگینی را برای برزیل متصور نمی‌شد و به عنوان یک هوادار تیم ملی فوتبال برزیل٬ از این شکست بسیار متاثر شده است.

بر اساس این گزارش٬ معترضان برزیلی در آستانه جام جهانی و در طول برگزاری این بازی‌ها بارها به خیابان آمده و علیه هزینه‌های هنگفت میزبانی این بازی‌ها تظاهرات کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز