خبرگزاری کار ایران

هشدار کامرون به مسکو:

تحریم‌های شدیدتری علیه روسیه در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۷۵۰

دیوید کامرون در مطلبی در روزنامه «ساندی تایمز» تصریح کرد که چنانچه روسیه رویکرد خود را در قبال سقوط بوئینگ ۷۷۷ خطوط هوایی مالزی تغییرندهد، تحریم‌های شدیدتری علیه این کشور اعمال خواهد شد؛ شاید زمان ان فرار سیده است که نشان دهیم قدرت، نفوذ و منابع ما به چه کار می‌آید.

«دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس‌ به روسیه هشدار داده است در صورتی که رویکرد خود را در قبال سقوط بوئینگ ۷۷۷ خطوط هوایی مالزی تغییرندهد، تحریم‌های شدیدتری علیه مسکو اعمال خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، دیوید کامرون در مطلبی در روزنامه «ساندی تایمز» تصریح کرد که کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید از اصول خود دفاع کنند.

وی افزود: «شاید زمان ان فرار سیده است که نشان دهیم قدرت، نفوذ و منابع ما به چه کار می‌آید.»

در همین حال، نخست‌وزیر هلند نیز گفته است که «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهوری روسیه تنها یک فرصت دارد که نشان دهد واقعا می‌خواهد در ارتباط با حادثه سقوط این هواپیما کمک کند. انگلیس نیز از همکاری نکردن روسیه در این زمینه انتقاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ‌ «مارک روت» پس از گفت وگوی تلفنی خود با رییس‌جمهوری روسیه گفت: «او تنها یک فرصت دارد که نشان دهد که واقعا می خواهد کمک کند.»

هواپیمای «ام. اچ ۱۷» خطوط هواپیمایی مالزی با ۲۹۸ سرنشین پنجشنبه گذشته در شرق اوکراین سرنگون شد و تمامی سرنشینان آن کشته شدند. گزارش ها حاکی است که حداقل ۱۸۹ نفر از کشته‌شدگان شهروند هلند بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز