خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز پایان خونین تحصن هواداران مرسی در قاهره:

۱۲۰ هزار نیروی امنیتی مصری به حالت آماده باش کامل در آمدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۱۶

همزمان با سالروز پایان خونین تحصن هواداران مرسی در میدان‌های «رابعه عدویه» و «النهضه» در قاهره وزارت کشور مصر بیش از ۱۲۰ هزار نیروی خود را در سراسر مصر به حالت آماده باش کامل در آورد.

همزمان با سالروز پایان خونین تحصن هواداران «محمد مرسی» در قاهره ۱۲۰ هزار نیروی امنیتی مصری به حالت آماده باش کامل در آمدند.

به گزارش ایلنا به نقل از بوابه الشروق، یک منبع امنیتی مصری اعلام کرد که همزمان با سالروز پایان خونین تحصن هواداران مرسی در میدان‌های «رابعه عدویه» و «النهضه» در قاهره وزارت کشور مصر بیش از ۱۲۰ هزار نیروی خود را در سراسر مصر به حالت آماده باش کامل در آورد.

این منبع افزود که نیروهای امنیتی مجهز به جدید‌ترین سلاح‌ها و و تجهیزات هستند و از صبح امروز - چهارشنبه - تا جمعه شب در همه شهرهای مصر در برابر تاسیسات حیاتی و در میدان‌های اصلی مستقر می‌شوند.

در همین حال دانشجویان هوادار مرسی در نزدیکی میدان النهضه و بیرون از دانشگاه قاهره به شدت با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

در تحولی دیگر، جماعت اخوان المسلمین از مردم مصر خواست در سالروز پایان خونین تحصن هواداران مرسی در میدان‌های رابعه عدویه و النهضه در قاهره توسط نیروهای امنیتی و ارتش تظاهرات گسترده برگزار کنند.

بنا بر این گزارش، در حمله نیروهای امنیتی و ارتش مصر برای پایان دادن به تحصن هواداران مرسی در میدان‌های رابعه عدویه و النهضه در ۱۴ آگوست ۲۰۱۳بیش از ۵۰۰ نفر از هواداران مرسی به ضرب گلوله کشته شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز