خبرگزاری کار ایران

روزنامه الشرق الاوسط:

زخمی‌های گروه داعش در بیمارستانهای ترکیه درمان می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۲۵

عناصر داعش و جبهه النصره در یکی از شهرهای مرزی ترکیه در آزادی کامل رفت و آمد می‌کنند و زخمی‌های این دو گروه تروریستی در بیمارستان‌های ترکیه درمان می‌شوند.

روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط اعلام کرد که زخمی‌های گروه تروریستی داعش در بیمارستان‌های ترکیه درمان می‌شوند.

به گزارش ایلنا، روزنامه فرا منطقه‌ای الشرق الاوسط در گزارشی اعلام کرد که عناصر داعش در یکی از شهرهای مرزی ترکیه در آزادی کامل رفت و آمد می‌کنند و این شهر تبدیل به مرکزی برای خرید و فروش عناصر داعش و دیگر گروه‌های تندرو شده است.

در این گزارش آمده است که این شهر به هر کسی که علیه دولت سوریه دست به سلاح برده کمک می‌کند.

در گزارش روزنامه الشرق الاوسط آمده است که ترکیه برای داعش و تمام گروه‌های مسلح مخالف دولت سوریه فرش قرمز پهن کرده است.

در ادامه این گزارش بدون ذکر نام این شهر ترکیه آمده است که تروریست‌های داعش و جبهه النصره در آزادی کامل در بازارهای این شهر مرزی ترکیه دیده می‌شوند و اقدام به خرید نیازهای خود می‌کنند.

در گزارش روزنامه الشرق الاوسط آمده است که عناصر زخمی داعش و جبهه النصره در بیمارستان‌های ترکیه درمان می‌شوند.

در ادامه این گزارش آمده است که به رغم تدابیری که اخیرا دولت ترکیه علیه گروه‌های تندرو اتخاذ کرده اما عناصر این گروه‌ها همچنان از ترکیه به سوریه وارد می‌شوند و این خود تردیدهایی را درباره اقدامات بین المللی برای تنگ کردن عرصه علیه گروه‌های تندرو به وجود می‌آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز