خبرگزاری کار ایران

فرودگاه بین‌المللی طرابلس به کنترل شبه‌نظامیان مصراته درآمد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۰۰۰

سخنگوی گردان‌های مصراته اعلام کرد که شبه‌نظامیان مصراته پس از یک ماه درگیری با شبه‌نظامیان الزنتان موفق شدند فرودگاه بین‌المللی طرابلس را به کنترل خود درآورند.

شبه‌نظامیان شهر «مصراته» پس از یک ماه درگیری با شبه‌نظامیان شهر «الزنتان» فرودگاه بین‌المللی طرابلس را به کنترل درآوردند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، سخنگوی گردان‌های مصراته اعلام کرد که شبه‌نظامیان مصراته پس از یک ماه درگیری با شبه‌نظامیان الزنتان موفق شدند فرودگاه بین‌المللی طرابلس را به کنترل خود درآورند.

برخی تصاویر که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، نشان می‌دهد که شبه‌نظامیان مصراته در ساختمان اصلی فرودگاه بین‌المللی طرابلس مستقر شده‌اند. شبکه‌های تلویزیونی الجزیره و العربیه نیز از کنترل فرودگاه بین‌المللی طرابلس توسط گردان‌های مصراته خبر دادند.

در تحولی دیگر، چندین جنگنده مواضع شبه‌نظامیان مصراته در پایتخت لیبی را بمباران کردند.

در حالی که نیروهای وابسته به «خلیفه حفتر» افسر بازنشسته ارتش لیبی اعلام کردند که این حمله هوایی را انجام دادند اما سخنگوی گردان‌های مصراته تاکید کرد که جنگنده‌هایی که طرابلس را بمباران کردند، مصری و اماراتی بودند.

به گفته وی، در این حمله هوایی ۱۰ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز