خبرگزاری کار ایران

آتش بس میان طرفین اسرائیلی و فلسطینی به زودی اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۳۴

طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی بر سر برقراری آتش بس با هم به توافق رسیدند و این توافق به زودی اعلام می‌شود.

منابع فلسطیمی اعلام کردند که آتش بس میان طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، منابع فلسطینی اعلام کردند که طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی بر سر برقراری آتش بس با هم به توافق رسیدند و این توافق به زودی اعلام می‌شود.

این منابع افزودند که آتش بس میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی امروز ساعت هفت به وقت محلی فلسطین برقرار می‌شود و جزئیات این آتش بس توسط «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام می‌شود.

جنبش «حماس» نیز اعلام کرد که بر سر برقراری آتش بس با طرف اسرائیلی به توافق رسیده است.

برخی منابع دیگر فلسطینی نیز گفتند که پیشنهاد آتش بس به گونه‌ای است که به تجاوز اسرائیل به نوار غزه پایان می‌دهد و خواسته های فلسطینی‌ها در این منطقه برآورده می‌شود.

در همین حال، مساجد نوار غزه با پخش صدای تکبیر، پیروزی مقاومت و ملت فلسطین را اعلام کردند.

در تحولی دیگر، وزارت امور داخلی فلسطین از فلسطینی‌ها در نوار غزه خواست تا زمان اعلام آتش بس به طور رسمی جانب احتیاط را رعایت کنند.

از طرفی دیگر، یک پهپاد اسرائیلی منزل «نافذ عزام» یکی از رهبران جنبش «جهاد اسلامی» را در منطقه «البرازیل» در شرق شهر «رفح» بمباران کرد.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از برخی منابع مصری اعلام کرد که دولت مصر به زودی بیانیه‌ای درباره توافقنامه آتش بس میان طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی در ساعت هشت به وقت شهر «قدس» صادر می‌کند.

در پاسخ به ادامه تجاوزهای اسرائیل به نوار غزه نیز مقاومت فلسطین شهرک یهودی نشین «اشکول» را با چندین موشک هدف قرار داد که در اثر این حمله موشکی سه صهیونیست زخمی شدند.

مقاومت فلسطین همچنین تل آویو و شهرک‌های یهودی نشین نزدیک به نوار غزه و نیز چند پایگاه نظامی ارتش اسرائیل را با موشک هدف قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز