خبرگزاری کار ایران

شبه‌نظامیان اکثر وزارتخانه‌ها و مراکز مهم دولت لیبی را اشغال کردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۴۱

شبه‌نظامیان پس از حمله به وزارتخانه‌ها و مراکز مهم دولتی در طرابلس، از ورود کارمندان دولتی به این ساختمان‌ها و مراکز جلوگیری کرده و وزرا و معاونان دولت را نیز تهدید کردند.

دولت موقت لیبی اعلام کرد که بیشتر وزارتخانه‌ها و مراکز مهم دولتی در پایتخت به کنترل شبه‌نظامیان درآمده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، دولت موقت لیبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بیشتر وزارتخانه‌ها و مراکز دولتی از کترل دولت خارج شده و به اشغال شبه‌نظامیان درآمده است.

در این بیانیه آمده است که شبه‌نظامیان پس از حمله به وزارتخانه‌ها و مراکز مهم دولتی در طرابلس، از ورود کارمندان دولتی به این ساختمان‌ها و مراکز جلوگیری کرده و وزرا و معاونان دولت را نیز تهدید کردند.

در بیانیه دولت موقت آمده است که رسیدن کارمندان دولتی به محل کارشان بسیار دشوار شده و آن‌ها در معرض بازداشت یا ترور هستند.

در این بیانیه همچنین آمده است که شبه‌نظامیان مسلح نه تنها اقدام به تهدید کارمندان دولتی کرده بلکه به خانه‌های آنها نیز حمله کرده و آن‌ها را به آتش کشیده و خانواده‌هایشان را نیز تهدید کردند.

دولت موقت لیبی در بیانیه خود تاکید کرد که تا زمان بازگشت آرامش به طرابلس و تامین امنیت مراکز دولتی، به فعالیت خود خارج از طرابلس ادامه می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز