خبرگزاری کار ایران

داعش ویدئوی «سربریدن یک خبرنگار دیگر» را منتشر کرد

کد خبر : ۲۰۱۱۸۷

اصالت این ویدئو هنوز تایید نشده، اما کاخ سفید اعلام کرده است که مقام‌های آمریکایی در حال بررسی تصاویر مننتشر شده هستند.

شبه‌نظامیان داعش با انتشار ویدئویی تازه‌ مدعی شده‌اند که «استیون ساتلوف» یک خبرنگار دیگر آمریکایی را سربریده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی٬ اصالت این ویدئو هنوز تایید نشده، اما کاخ سفید اعلام کرده است که مقام‌های آمریکایی در حال بررسی تصاویر مننتشر شده هستند.

ساتلوف ۳۱ ساله تابستان گذشته در سوریه مفقود شد.

در ویدئویی که امروز - سه‌شنبه - منتشر شد، فردی که به نظر می‌رشد دیوید ساتلوف باشد، با لباس نارنجی در مکانی نامعلوم روی زمین زانو زده و فردی سیاه‌پوش و نقاب‌دار که چاقو در دست دارد٬ در کنار وی دیده می‌شود.

هفته گذشته ویدئویی منتشر شد که در آن یک عضو داعش، «جیمز فولی» خبرنگار آمریکایی را «به تلافی حملات آمریکا» علیه این گروه در عراق سر برید.

در انتهای آن ویدئو دیوید ساتلوف نشان داده شد و تهدید شد که اگر آمریکا به حملات خود علیه داعش ادامه دهد، جان ساتلوف هم در خطر خواهد بود.

در انتهای ویدئویی که امروز منتشر شده باز هم فرد دومی در لباس نارنجی نشان داده می‌شود که روی زمین زانو زده است.

فرد سیاه‌پوش نقاب‌دار با اشاره به این فرد می‌گوید که «از این فرصت برای هشدار دادن به کشورهایی استفاده می‌کنیم که وارد ائتلاف شیطانی علیه داعش با همراهی آمریکا شده‌اند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز