خبرگزاری کار ایران

داعش ساکنان شهر «السعدیه» را مجبور به بیعت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۸۲

داعش طی دستوری، تهدید کرده است که هر کس با این گروه بیعت نکند به دادگاه شرعی داعش تحویل داده شده و مجازات می‌شود.

گروه تروریستی داعش طی دستوری اعلام کرد که ساکنان شهر «السعدیه» در استان «دیالی» باید با این گروه بیعت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، یک منبع در استان دیالی گفت که داعش چهار روز پیش دستوری صادر کرد که بر اساس آن همه ساکنان السعدیه بدون استثنثا باید با این گروه بیعت کنند.

این منبع افزود که داعش طی این دستور، تهدید کرده است که هر کس با این گروه بیعت نکند به دادگاه شرعی داعش تحویل داده شده و مجازات می‌شود.

وی تصریح کرد که طی روزهای گذشته ده‌ها نفر از ساکنان السعدیه به دلیل نگرانی از مجازات توسط عناصر داعش با این گروه تروریستی بیعت کردند.

این منبع در ادامه گفت که عناصر داعش از مراسم بیعت اجباری ساکنان السعدیه عکس و فیلم تهیه کردند.

وی همچنین تاکید کرد که داعش ۵۰ نفر از بیعت‌کنندگان را تسلیح کرده و آنها را مامور به محافظت از نقاط تماس با نیروهای پیشمرگه در مناطق شمالی السعدیه کرده است.

این منبع افزود که رهبران بلندپایه داعش به ویژه رهبران این گروه که ملیت کشورهای عربی و خارجی دارند٬ طی دو هفته گذشته به دلایل نامعلومی پنهان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز