خبرگزاری کار ایران

به دلیل نقض فنی؛

هواپیمای خطوط هوایی مالزی ناچار به فرود اضطراری شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۷۸

مسئولان مالزیایی اعلام کرده‌اند که در اثر این نقص فنی هیچ‌گونه آسیبی به مسافران وارد نشده و خلبان در اقدامی پیشگیرانه، تصمیم به فرود اضطراری گرفته است.

یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی به دلیل نقص فنی در سیستم هوایت خودکار ناچار به فرود اضطراری شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویتز، این هواپیما از کوالالامپور عازم حیدرآباد هند بود، اما پس از چهار ساعت پرواز به دلیل نقص فنی ناچار به بازگشت شد.

بر اساس این گزارش، مسئولان مالزیایی اعلام کرده‌اند که در اثر این نقص فنی هیچ‌گونه آسیبی به مسافران وارد نشده و خلبان در اقدامی پیشگیرانه، تصمیم به فرود اضطراری گرفته است.

شرکت هواپیمایی مالزی همچنین اعلام کرد که برخی گزارش‌ها درباره وقوع آتش‌سوزی در هواپیما شایعه‌ای بی‌اساس است.
این شرکت هواپیمایی طی پنج ماه گذشته شاهد دو حادثه بوده است.

در هشتم ماه مارس، یک فروند هواپیمای این شرکت هواپیمایی که از کوالالامپور عازم پکن بود، پس از پرواز از این فرودگاه بدون هیچ‌گونه علامت و هشداری بر فراز اقیانوس هند ناپدید شد و هنوز اطلاعی از سرنوشت آن به دست نیامده است.

در تاریخ ۱۷ جولای نیز پرواز شماره MH۱۷ که از آمستردام عازم کوالالامپور بود، بر فراز اوکراین مورد اصابت یک فروند موشک زمین به هوا قرار گرفت و سقوط کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز