خبرگزاری کار ایران

داعش ویدئوی جدیدی از گروگان انگلیسی خود منتشر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۲۹

در ویدئوی منتشر شده توسط داعش، فردی که «جان کانتلی» روزنامه نگار - عکاس انگلیسی معرفی شده است، از حملات آمریکا و سایر کشور‌ها به مواضع داعش انتقاد می‌کند.

گروه تروریستی داعش امروز – سه‌شنبه - ویدئویی را از یک گروگان انگلیسی خود منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، در ویدئوی منتشر شده توسط داعش، فردی که «جان کانتلی» روزنامه نگار - عکاس انگلیسی معرفی شده است، از حملات آمریکا و سایر کشور‌ها به مواضع داعش انتقاد می‌کند.

در این ویدئوی پنج دقیقه‌ای مردی که خود را جان کانتلی معرفی می‌کند، در حالی که پیراهنی نارنجی رنگ به تن دارد و مو‌هایش تراشیده شده است، می‌گوید که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا خود را وارد درگیری کرده است که نمی‌تواند از آن پیروز بیرون بیاید.

این فرد همچنین گفت: «اوباما پیش از این می‌گفت که درگیری عراق جنگی احمقانه است و بعد از رسیدن به قدرت، آمریکا را از این جنگ بیرون کشید اما امروز دوباره به طرز آشفته‌ای درگیر این ماجرا شده است.»

بر اساس این گزارش، گروه تروریستی داعش که بخش‌هایی از عراق و سوریه را تصرف کرده است، طی هفته‌های گذشته دو خبرنگار آمریکایی و یک هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه انگلیسی را به تلافی حملات هوایی آمریکا علیه عناصر داعش گردن زده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز