خبرگزاری کار ایران

فواد معصوم:

از هیچ کشور عربی نخواستیم در حملات هوایی علیه داعش شرکت کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۹۶

معصوم تاکید کرد که بغداد از هیچ کشور عربی نخواسته است که در حملات هوایی به گروه تروریستی داعش در عراق شرکت کند.

«فؤاد معصوم» رئیس‌جمهوری عراق تاکید کرد که بغداد از کشور‌های عربی نخواسته است که در بمباران مواضع گروه تروریستی داعش شرکت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه عربستانی الحیات، معصوم تاکید کرد که بغداد از هیچ کشور عربی نخواسته است که در حملات هوایی به گروه تروریستی داعش در عراق شرکت کند.

رئیس‌جمهوری عراق در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در گفت‌وگو با روزنامه الحیات بر اهمیت نقش ایران در جنگ علیه داعش تاکید کرد و گفت که حضور ایران و نقش سازنده این کشور در اقدام‌های بین‌المللی برای ضربه زدن به داعش امری ضروری است زیرا ایران را نمی‌توان منزوی کرد و عراق نیز نمی‌تواند از ایران بی‌نیاز شود.

معصوم تصریح کرد که با وجود اختلاف‌نظر‌ها میان ایران و عربستان، ضربه زدن به داعش با تمام ابزارهای داخلی و منطقه‌ای بدون ایران باعثبه وجود آمدن شکاف عمیقی در این زمینه می‌شود.

وی اختلاف اساسی میان ایران و آمریکا در حال حاضر را فقط مساله هسته‌ای دانست.

رئیس‌جمهوری عراق در ادامه گفت که بغداد به همه کشور‌ها از جمله ایران، ترکیه، عربستان و دیگر کشورهای حوزه خلیج‌فارس نیاز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز