خبرگزاری کار ایران

لاوروف در سازمان ملل متحد:

به گسترش ناتو در شرق اروپا معترضیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۴۶

لاوروف با اشتباه خواندن اقدام‌های ناتو در شرق اروپا، آن را عامل تضعیف‌ برقراری نظامی مطمئن و پایدار در این بخش از جهان معرفی کرد و گفت که این اقدام‌ها می‌تواند محرک تخطی از قوانین و در نتیجه آشوب باشد.

مقام‌های روسیه به گسترش ناتو در شرق اروپا اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسا لاتینا، وزیر خارجه روسیه امروز - شنبه - طی سخنانی در سازمان ملل به دخالت ناتو در شرق اروپا اعتراض کرده و آن را تهدیدی برای ثبات منطقه دانست.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه همچنین در کنفرانسی مطبوعاتی با اشتباه خواندن اقدام‌های ناتو در شرق اروپا، آن را عامل تضعیف‌ برقراری نظامی مطمئن و پایدار در این بخش از جهان معرفی کرد و گفت که این اقدام‌ها می‌توانند محرک تخطی از قوانین و در نتیجه آشوب باشند.

لاوروف گفت: «خلاف تعهدات انجام گرفته درباره حفظ امنیت در منطقه پس از پایان جنگ سرد، این ائتلاف همچنان به گسترش عملیات خود در شرق اروپا ادامه می‌دهد.»

این مقام سیاسی ادامه داد که روسیه مایل است به صورت صلح‌آمیز از این بحران بیرون بیاید.

به گفته لاوروف، با این وجود دولت روسیه تصمیم دارد به دلیل حمایت دولت اوکراین از غرب و اتخاذ مواضع ضدروسی، تحریم‌هایی اقتصادی را علیه کی‌یف اعمال کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز