خبرگزاری کار ایران

کوبا از دولت آمریکا شکایت کرد

کد خبر : ۲۱۲۱۳۳

مقام‌های کوبا به مسئولان سازمان ملل متحد شکایت کرده و اعلام کردند که دولت آمریکا در مساله تروریسم دخالت می‌کند تا به اهداف سیاسی خود دست یابد.

مقام‌های کوبا از دخالت دولت آمریکا در موضوع تروریسم به سازمان ملل متحد شکایت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسا لاتینا، مقام‌های کوبا به مسئولان سازمان ملل متحد شکایت کرده و اعلام کردند که دولت آمریکا در مساله تروریسم دخالت می‌کند تا به اهداف سیاسی خود دست یابد.

«تانیریس دیگز» نماینده دائمی وزارت خارجه کوبا گفت که مقام‌های آمریکایی در دیدار مجمع عمومی کمیسیون گروه شش‌جانبه اعلام کردند که به تحریم‌های اقتصادی، بازرگانی و مالی علیه کوبا ادامه می‌دهند.

دیگز گفت که مقام‌های آمریکایی این تصمیم‌ها را بدون ارائه مدرک و دلیل موجه گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: «بعضی از اعضای حزب‌ها در آمریکا با ما مخالفت کردند و حال هیچ کدام از طرفین به اهداف خود نرسیدند؛ می‌خواهیم تا مبارزه‌ای در چارچوب منشور سازمان ملل متحد و حقوق بین‌الملل علیه تروریسم انجام شود.»

مقام‌های وزارت خارجه آمریکا ۳۰ ماه آوریل گذشته گزارشی درباره تروریسم منتشر کردند که در آن از دولت کوبا به عنوان حامی مالی تروریسم یاد شده بود.

«لوئیس پوسادا کاریلس» که ۳۸ سال پیش یک هواپیمای کوبایی با ۷۳ سرنشین را منفجر کرد٬ همچنان در آمریکا آزادانه به زندگی خود ادامه می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز